12.10.09

MEOWTV!

24 comments:

binz said...

no matter how horrible or how much we dun like how life is, we can only just live on isn't it. life is always so unfair.. hope your blues will be over soon!

hmmmm somehow the middle guy in the tv looks very very like you. i think it is!

Anonymous said...

meaoTV sounds like the Mio Tv.. haha

Lorita ٩( -̮̮̃-̃)۶ said...

yo ah sam
you are welcome!!!!!
take care lol

NIColette LeE said...

cool. onecat so dark.coloured and the other so light.colored~
oh!~ that's a tv? i thought it was a computer screen or something like that>.<
HAA(:
and that's you in the picture right?

WeNdY said...

Hi, Sam,

From "Effects-PhotoFunia" ya haha. .

I also using it;)

Nice one!! =))

P.S: You can try this one ~ Magazine cover lol. .

http://www.magmypic.com/

Jean said...

the cat looks cute from the back, although i'm scared of them..

anyway u are in the TV right?!=D

YUJING said...

its MEOW again! ahaha(:

th-JESS said...

ha ! i like the baby cat better. xD

capri said...

SO CUTE!!!

capri said...

is tat u & ur fren in d tv? like at carpark area.

Sam Wong said...

Yea that's us. Aiyo kena spotted.. Shy.. So if this is an advertisement, what are we promoting?

Lorita ٩( -̮̮̃-̃)۶ said...

you are promoting your new album

YUJING said...

shy? i can imagine your *red ears*:p LOLOL!

PROMOTING MEOW's FOOD! & you're one of it^^ beware, MEOW may EAT YOU UPPP!

YUJING said...

Thanks to Wendy's link(:

& this is what I got!
>> http://i666.photobucket.com/albums/vv24/GNIJUY/SamsMag.jpg

syl said...

Hahaha.
Either promoting the television or the television prog? Lol

Jean said...

Promoting ur album, and the cats are supporting u guys too? lol.. i also not sure! tell us the answer sooonnnn..hehex :)

capri said...

haa.. kids, dun loiter at carparks!

NIColette LeE said...

Advertisement.. what can you be promoting? the TV? cause it has帅哥 in it, so buy the TV got free帅哥picture(:

Arkmoon said...

CUTE !!!!!!!!!

Sam Wong said...

Answer is 听妈妈的话. I think i'm in ma own world. HAHAHA.

What's with the red ears issue again?!

Jean said...

LOL..why 听妈妈的话 sia..hahas..funnyy..

mm said...

my goodness! the kittens are sooo cuuuute! tot kitties are ures/ure frens until i saw u in the tv. eh? 被骗了。。。 :P

capri said...

ahahahaha!

Anonymous said...

http://photofunia.com/effects/two_cats/